Reklama | Kontakt |

URL: http://www.cafebotanica.pl
Godziny otwarcia: 10 - 23

Opis:
Cafe Botanica to przyjemna kafejka w pobliżu Rynku Głównego. Można tu miło spędzić czas przy kawie i ciastku, a także zjeść pożywne śniadanie czy lunch. W karcie dań bogaty wybór tostów, kanapek, zup i sałatek. Botanica to również doskonałe miejsce na romantyczne spotkanie przy blasku świec.
Tutaj możesz za dodać swoje ulubione miejsce w Krakowie i okolicach.
Ostatnie opinie...
Oceniany przez Capri (Wrocław), 2012-01-23
Wydawać się powinno ,ze chwalona na forach Botanica na Brackiej w Krakowie powinna zachwycać. W końcu nazwa ulicy, na której się znajduje, powinna zobowiązywać. Otóż powinna, ale tak niestety nie jest. Nie należę do bardzo wybrednych klientów, którym wszystko się nie podoba, jednak jestem już w takim wieku,że wiem czego chcę ,czego oczekuję i potrafię docenić, jeśli moje oczekiwania się spełnią. Do Botanica przybyliśmy we dwoje, w poniedziałek po nowym roku.Była godzina 11:15.Dokładnie pamiętam, ponieważ liczyliśmy na spokojnie zjedzone śniadanie i czas na to, by odebrać bagaże z pobliskiego hotelu i udać się na umówione spotkanie o 13:00 na przecież tak nieodległym Salwatorze. Usiedliśmy w dalszej części i postanowiliśmy przejrzeć menu, ponieważ słyszeliśmy same dobre opinie o tutejszych kanapkach. Jednak nasz wybór padł na pełnowymiarowe śniadanie, gdyż podejrzewaliśmy,ze nie będzie nam dane zjeść nic konkretnego do późnych godzin wieczornych. Zamówienie złożyliśmy pięć minut później -11:20, zamawiając dwa talerze śniadaniowe plus kawę i herbatę.Obok nas usiedli za chwile Portugalczycy, którzy zamówienie złożyli zaraz po nas.Zamówili tylko kawę i Bloody Mary. Czekaliśmy cierpliwie,ale około godziny 11:45 zaczęliśmy się niepokoić cóż z naszym śniadaniem, wydawałoby się, z to niezbyt skomplikowany posiłek.Tym bardziej,że już w chwilkę po zamówieniu, nasi sąsiedzi otrzymali swoje napoje. Cóż, pomyśleliśmy, ze zagraniczny gość najwyraźniej jest tu szczególnie traktowany, za sam fakt, prawdopodobnie, posługiwania się jeżykiem obcym. Nasza kawa i herbata wylądowały na naszym stoliku o 11:55, w 35 min. po złożeniu zamówienia !!! Wcale nie nie zakładam,ze obsługa dbała w ten sposób, by napoje były jeszcze ciepłe podczas spożywania śniadania!!! Na śniadanie doczekaliśmy się wreszcie o 12:05, wiec niespełna po 45 minutach od złożenia zamówienia. W takim czasie, oczekiwałabym solennego obiadu raczej i to z przystawką i drugim daniem, nie tylko śniadania !! Wybaczcie,ale fakt,ze człowiek przychodzi na śniadanie po 11, nie oznacza,ze po pierwsze może tyle czekać, po drugie,że nie spieszy się gdziekolwiek. Śniadanie składało się tylko i wyłącznie z gotowych produktów, pokrojonych i o dziwo - starannie ułożonych na talerzu, a w przypadku mojego męża różniło się od mojego tylko przypieczoną porcją sadzonych. Wydaje mi się,ze nie wymaga wyższej filozofii przygotowanie dwóch talerzy z wędliną, serami i pomidorem, tym bardziej,ze robi to kuchnia, a nie obsługująca kelnerka. Do tego pieczywo zostało podane w koszyku, pomiędzy którym leżały jednorazowe porcje masła i dżemu w plastikowych opakowaniach. Jeśli już ktoś zadaje sobie trudu, by ułożyć starannie wszystko na dwóch talerzach przez 45 minut, mógłby się już wysilić i wyłożyć te porcje masła na talerz, a dżem na osobny talerzyk - wyglądałoby to choć bardziej estetycznie, bo nie zakładam,ze opakowania są myte przed włożeniem pomiędzy kromki pieczywa. Śniadanie mimo to pożywne, ale bez szaleństw i wyższych walorów smakowych. Nie mieliśmy czasu ani ochoty na skupianie się nad smakiem jaki nam zaserwowano, dysponując już bardzo krótkim czasem, pobieżnie wchłonęliśmy zaserwowane śniadanie, zajęło nam to raptem 10 min. I nie powiem,ze było warto czekać te 45 min. na te 10 min. jedzenia !!! Nie wiem, kto zawinił, czy kuchnia, czy obsługa, nie mniej jednak, oczekiwanie na tak prosty posiłek, jakim jest śniadanie sporządzone z gotowych produktów nie powinno trwać tyle czasu, to po prostu żenujące! Jedyne co nas powstrzymało przed wyjściem przed czasem to fakt,że byliśmy ciekawi na co tak naprawdę czekamy i niestety nie byliśmy zaskoczeni. Mamy tylko nadzieje,że kanapki są tam rzeczywiście rewelacyjne. A żeby uciąć jakiekolwiek spekulacje byliśmy tam po raz pierwszy w życiu opierając się na licznych pozytywnych opiniach na temat lokalu jako miejscu w którym warto zjeść "dobre" śniadanie , co w określeniu " dobre" w naszym mniemaniu zawiera się nie tylko smak i jakość, ale też cała otoczka, wiec i atmosfera w lokalu i jakość obsługi, adekwatna do ceny. Tu brakło niestety korespondencji pomiędzy wszystkimi tymi składowymi.
Oceniany przez Kriss (Łódź), 2010-02-25
włosy w jedzeniu...strach pomyslec czyje...
Twoja opinia pomoże innym podjąć właściwą decyzję
Pomóż innym dokonać wyboru i podjąć decyzję o rezerwacji - pamiętaj, że Ty także możesz potrzebować podobnego wsparcia.